środa, 13 marca 2013

Inspiracje modowe :)

Witam kochane :)

Dziś chciałabym Wam pokazać moje modowe inspiracje, w każdej z tych stylizacji jestem po prostu zakochana :D
W sobotę szykuje mi się sesja, więc napewno więcej moich stylizacji będzie :)




Ta stylizacje chyba najbardziej mi sie podoba świetna fryzurka i super marynarka :)



Przepiękna dziewczyna i świetne pastelowe stylizacje :)








Stylizacja w takiej spódnicy jak moja, wygląda super :)











 Te suknie mnie zauroczyły :)


















12 komentarzy:

  1. wszystkie boskie !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne, i super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog:)
    www.olapassions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ubranka, szkoda, że w Polsce trudno takie znaleźć :(
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam przygodę z blogiem :)
    www.halofibisia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowita suknia ślubna (ta z haftem)... gdzie można ją nabyć?

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ciuchy ;))))
    http://fashion-styleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukałam dzisiaj stron związanych z modowymi inspiracjami i do Ciebie trafiłam właściwie przez przypadek. Muszę jednak powiedzieć, że blog prowadzony jest bardzo ciekawie. Przede wszystkim "z głową" o czym tak dużo mówi się ostatnio na grupach dla blogerów. Jeśli chodzi natomiast o stylizacje, szczególnie podobają mi się te w delikatnych i stonowanych kolorach. Osobiście preferuję tkaniny bez wzorów. Nie odpowiadają mi także neonowe, ostre kolory. Gdybyś miała ochotę, serdecznie zapraszam do odwiedzenia swojego bloga. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. ta w tej różowej spodniczce odlot!

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszamy również po modowe inspiracje do nas :)

    eyley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne i eleganckie ubrania. Stylizacje są cudowne, ale źle czuje się w pastelowych kolorach :( Mam nadzieję, że przygotujesz też ubrania back & white ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts