środa, 3 kwietnia 2013

Outfit drugiego dnia świąt i mała prośba :)

 Witajcie kochani! :)

W dzisiejszym poście pokazuję outfit w którym byłam drugiego dnia świąt :)
W sumie to nic specjalnego bo na sobie mam bluzkę bashinkę z Bershki i spódniczkę H&M, gdzie w całości wygląda jak sukienka :)
Ostatnio brak mi motywacji do czegokolwiek to wszystko przez tą pogodę:/
Potrzebuję już słońca, ale to chyba jak każdy :)

Kochane mam ogromną prośbę do Was, chciałabym coś zrobić ze swoimi włosami strasznie mnie już denerwują w kucyku lub koczku strasznie mnie boli głowa bo są ciężkie, no a o rozpuszczonych to już w ogóle nie ma mowy nie da się w nich normalnie funkcjonować.
 Macie jakieś pomysły jak ściąć lub jakiś inny kolor nałożyć?
Czy możecie mi doradzić? 







7 komentarzy:

  1. uwielbiam takie proste zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zetnij http://fryzurki.blox.pl/resource/asl171136854560866716_HwjVTRzg_c.jpg

    OdpowiedzUsuń
  3. http://img.szafa.pl/forum/0/foto_cache/268/313/eee/cd3/6e2/486/d01/e3a/4aa/601/c8_485x640.jpg
    Ta jest boska

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny zestaw :) Wyglądasz w nim szykownie :) Kobieta z klasą.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś przeczytałam w gazecie pewne bardzo fajne stwierdzenie: " W opinii fryzjerów kobieta, która nosi długie włosy cały czas upięte, dojrzała do krótkiej fryzury"
    I coś w tym jest! :)
    Ja dziś bez chwili zastanowienia ściełam sobie grzywkę :D .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dobrze powiedziane, ale ja po opiniach dziewczyn znowu odechciało mi się ich obciąć :D hehe :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts