czwartek, 6 czerwca 2013

Ogarneło mnie lenistwo...

Witam kochane ;*

Własnie siedzę z kawką i ulubionym batonikiem i piszę dla Was post :)
Dzisiaj będzie wszystkiego po trochu bo nie mam pomysłu na nic konkretnego :)

Zapraszam do obserwowania na Bloglovin :)

Uciekam pod kocyk a Wam życzę miłego wieczorku ;*



Popijam tez moje soczki mmm :D



Na dworzu straszna pogoda pada jest pochmurno a mi się nic nie chce :/
Na dodatek mam w domu "meksyk" ocieplają mi domek robią elewację przy okazji wymiana okien jeden wielki młyn nienawidzę tego :/
Zresztą same zobaczcie... :/
Syf malaria :D haha :D



Teraz pokaże Wam moje paznokcie :)


Tymi lakierami malowałam paznokcie.
Fioletowy- Virtual by Joko niestety nie znam numerka bo się starł :/
Różowy- Bell 317



Ostatnio też pytałyście jakimi lakierami malowałam sobie francuza i już pokazuję :)
Kryjący- Bell niestety też numerek mi się starł :/
Biały- Sensique nr. 101
Przezroczysty- Lovely też nie ma żadnego numerku 


Korzystając z okazji chciałabym żebyście pomogły mi wybrać tatuaż który zamierzam sobie zrobić na moje zbliżające się urodziny :)
Jeszcze nie wiem czy zrobię sobie go na 100% bo to jednak jest na całe życie, ale póki co plany są więc proszę Was o pomoc :)
Chętnie też zobaczę Wasze inne propozycje :)

Serduszko na palcu?


Czy może jednak na stopie? 




Dostałam też kolejną nominację do Liebster Award Blog
Od  kosmetycznie1993 :)
Dziękuję słońce! ;*
Wiem że mam dla kogo tu być! <3
Brałam już udział w tej zabawie ale zamierzam odpowiedzieć na pytania :)

Zaczynamy:)


1. Książka czy film?
2. Kosmetyk bez którego nie mogłabyś żyć?
3. Sposób na nudę?
4. Do pracy/szkoły rowerkiem czy samochodem? 
5.Brunet czy blondyn?
6. Jedna rzecz którą zabrałabyś na bezludną wyspę?
7.Jaki kosmetyk ostatnio złożyłaś?
8. Gdybyś miała magiczne moce co byś sobie wyczarowała?
9. co masz zawsze przy sobie?
10. Największy lęk, czego najbardziej się boisz?
11. Spodnie czy sukienka?(na co dzień)


Odpowiedzi :
1. Zdecydowanie film, uwierzcie mi nienawidzę ksiażek :D
2. Hmm chyba fluid ze względu że mam niedoskonałości na buzi :)
3. Mój sposób na nudę, hmm jest tego trochę np. zabawy z moimi psami, oglądanie tv, no i przede wszystkim ostatnio moje ulubione zajęcie to przeglądanie Waszych blogów uwielbiam to :)
4. Hmm jak miałam pracę to jeździłam samochodem :)
5. Dla mnie to bez różnicy nie patrzę na kolor włosów :)

6. Mojego S. zdecydowanie by mi się przydał na bezludnej wyspie palił by ogniska, łapał pożywienie haha :D
7. Tusz :)
8. Wyczarowała bym sobie szczęście dla wszystkich moich bliskich :)
9. Telefon heheh :D 
10. Boję się odejścia moich najbliższych, ta myśl mnie przeraża :/
11. Zdecydowanie spodnie :)

26 komentarzy:

  1. Po pierwsze piękne pazurki!
    Po drugie uwielbiam frugo!
    Po trzecie mam nadzieję, że z ręka będzie wszystko w porządku :) a po czwarte zrobiłabym sobie serduszko na palcu ;-)

    Pozdrawiam Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na palcu jest nietrwały bo sie ściera :) moja koleżanka ma i juz prawie niewidoczny jest ;p
    a na nodze jest mega nawet jakis napis :)

    świetny ten kubek jest :D

    OdpowiedzUsuń
  3. na stopie!!!! :)))
    ja też mam lenia..

    OdpowiedzUsuń
  4. serduszko na palcu swietne
    ja mam 3 tatuaze
    planuje kolejny koncem lipca :)
    tzn 4 roze na plecach
    napewno pokaze na blogu jak je zrobie
    x

    OdpowiedzUsuń
  5. super szklanka :D a tymbark o smaku liczi uwielbiam :3

    co do tatuazu, zdaje mi sie ze na stopie ladniej wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kubeczek z Myszką Miki :)
    Frugo czarne uwielbiam!

    Tatuaż na stopie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam dziś mega leniwy dzień :(

    A tatuaż na stopie ładniej :) Moja sis ma ale napis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny ten różowy lakier z Bell oraz przee słodki kubek <3
    smakuje Ci liczi? Moim zdaniem najlepsze :D


    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham liczi!
      Mogłabym pić i pić bez opamiętania! :D

      Usuń
  9. genialne inspiracje fajne paznokcie zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Paznokcie są śliczne, aż mnie zainspirowałaś do zrobienia swoich :)
    http://supcarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. serduszko na stopie to moje marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze wypróbować tego tymbarka :) ja kiedys planowalam zrobic sobie napis love i inicjały mojego meza pod piersią tam gdzie serduszko ;) a potem myslalam o palcu love a na nadgarstku k u tej samej ręki takie połączenie jak narazie nie mam nic bo zawsze będąc w pl jest duzo innych spraw :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam te tymbarki i piękne pazurki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. tatuaż w oby dwóch miejscach wygląda świetnie, sama wybrałabym na stopie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja bym chciała żebyś z S. zrobiła takie fotki https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/316263_502623506469373_134295365_n.jpg

    OdpowiedzUsuń
  16. ale cudowny kubeczek ♥
    ja bym wolała na stopie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. swietny post :D:D:D:D powiem Ci ze kubeczek z Miniee wymiata, i pazurki tez:D:D:D
    hmm jak będzie...:D będzie fajnie, zobaczysz!:D

    OdpowiedzUsuń
  18. zafollowowałam Cie na bloglovin jbc:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne paznokcie i te kolory :)
    Fajnie razem współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszczę paznokci, a co do tatuażu to oczywiście że ten na palcu. Jest uroczy :)

    zapraszam do mnie :D

    http://makuch-claudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super paznokcie <3 Ej ale ten kubeczek to mi się tak bardzo podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne paznokcie ;) zainspirowałaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne paznokcie! <3

    Jeśli chodzi o ocieplenie domku - oby Was omijało gradobicie.
    Po dzisiejszym dniu w mojej okolicy wszystkie ocieplone domki wyglądają jak ser szwajcarski :/

    OdpowiedzUsuń
  24. omomomom mleczna kanapka *.* cudowne pazurki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts