piątek, 19 lipca 2013

Outfit + Paczka od e-Fiore :)

Witam! :)

Dziś znowu post ze stylizacją :)
Na sobie mam koszulę Atmosphere kupioną w sh, i spódniczkę H&M która kupiłam już dość dawno w sklepie Textil Market za jedyne 9 zł :D
Tak samo okularki które mam, również pochodzą ze sklepu Textil Market kosztowały 10 zł :)

Dostałam też dziś paczuszkę od sklepu e-fiore :)
Świetne mydełko do buźki i nie tylko oraz olejek arganowy który zamierzam wykorzystać do włosów ale też do buzi :)
Już nie długo ich recenzja :)

Dostałam też darmowy starter do Play który można zamówić TUTAJ :)

Dobra, zapraszam do oglądania fotek :)
Miłego piątku :) ;*














Lakier który mam na paznokciach to lakier firmy L'ambre znajdziecie go TUTAJ już niedługo recenzja :)

Koszula- Atmosphere (sh)   Spódniczka- H&M   Koturny- nn   Pierścionek kokardka- Claire's
Zegarek- nn 
Stylizacja: z koszulą :)

Paczuszki :)







26 komentarzy:

  1. Pięknie ci w spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne masz te włosy, długość <3

    http://images.sklepy24.pl/51544355/14171/medium/farba-garnier-color-sensation-6-0-szlachetny-ciemny-blond.jpg A MOJA FARBA WYGLĄDA WŁAŚNIE TAK ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz:) fajna paczuszka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja :) przezgrabnie wygladasz :))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna paczka :) i stylizacja jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna bluzeczka

    zapraszam nowy post
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow kobieto ale Ty masz włosy !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. koszula cudna i piękne włosy<3 pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgrabna z Ciebie dziewczyna i masz zadbane włosy:)pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie Ci w okularkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Ale Twoje włosy przyćmiewają każdy strój :))

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz cudowne włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne włosy :)
    zapraszam do mnie :stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ta koszula jest suuper:)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna stylizacja :)

    a Twoje włosy są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmmm 9zł?! 10zł?! Też chcę mieć taki sklepik u siebie:-)
    I już to pisałam,ale co tam. Twoje włosy są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana nie przesadzaj:*,piękna jak zawsze:*** kujonica:D

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne paznokcie włosy też niesamowite;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Do twarzy Ci w Okularkach ;*
    A stylizacja Cudna :) :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fantastyczne włosy i paznokcie, ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  22. Super :) A koszula jest bossska !:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna jest ta spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts