piątek, 2 sierpnia 2013

Paznokciowo + domowy strój dnia :)

Witam! ;*

Tak jak wczoraj obiecałam dziś pokażę co sobie namazałam na pazurkach :)
Paznokcie pomalowałam już na chrzciny :)
Dla tych którzy będą pytać czemu obciełam paznokcie to od razu mówię że połamały mi się dwa i musiałam obciąć :)

Tak jak większość z Was proponowała, zakładam białą sukienkę z Zary, na przebranie wezmę  sukienkę ponieważ ta biała z Zary jest trochę ścisła i może być mi nie wygodnie :)


Kochane zapraszam na blogi moich dwóch przyjaciółek :)




Dziewczyny dopiero zaczynają, ale to będą świetne blogi, zapraszam Kochani! :)

Miłego dnia, buziaki! ;*









Moje pazurki u stóp :)





Efekt końcowy :)





A taki domowy strój dnia :)



Top- Cubus (sh)   Spodenki- New Yorker (sh) 


32 komentarze:

  1. Białe paznokcie wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zadbane paznokcie i pięknie pomalowane, doskonałe, bardzo mi się podobają i strój dnia również :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. pazurki bardzo ładnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Białe paznokcie super! Właśnie nabyłam biały lakier i czekam na okazję by wkroczył do akcji.

    OdpowiedzUsuń
  5. pazurki super, ja nie umiem sobie tak ładnie pomalowac..

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham baile pazurki :) wyszly rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. boskie te pazurki! :D buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  8. możesz napisać jak pomalowałaś paznokcie u stóp bo wyglądają rewelacyjnie :)
    czy tylko białym do zdobień i na to bezbarwnym czy jeszcze jakaś odżywka? :): *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najpierw pomalowałam białym i na to tą odżywką z Eveline kilka warstw bo nie mam takiego mlecznego a z tym jak widzisz wyglada bardzo ładnie i na to bezbarwny :)

      Usuń
  9. OMG!!! Your pedicure is awesome!!!

    Katty

    OdpowiedzUsuń
  10. Paznokcie są świetnie pomalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Frencz robisz za pomocą szablonu tzn białe końcówki .?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne paznokcie : ) sama używam odżywki 8w1 i jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne paznokcie, zarówno górne jak i dolne :) Widzę taki sam kubek jaki mam i ja :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdobienia paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. moja piękna ulubienica jakie ma śliczne stópeczki :D:*

    OdpowiedzUsuń
  16. jak zwykle pięknie nawet ' po domowemu '' :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Paznokcie prezentują się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. taka piękna i zadbana ajjjjj <3
    przeczytałam ostatnio gdzieś że nie pracujesz stąd moje pytanie skąd masz na takie ładne ubrania i kosmetyki?bo ja też nie pracuje i rzadko sobie na coś pozwalam;(

    OdpowiedzUsuń
  19. bosko!uwielbiam Cię i Twoje wpisy;*
    obserwuję i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  20. pazurki wyglądają fenomenalnie, muszę kupić nowy biały lakier - zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne paznokcie! :))

    Może obserwujemy? :)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne paznokcie, u stóp bardzo mi się podobają :) obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale masz zadbane paznokcie *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. ufff nadrobiłam zaległości u Cb;p i lecę dalej:)

    dobrze że wybrałaś białą sukienkę na chrzciny:)

    fajne łupy z sh, gratuluję współpracy oraz statystyk:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts