sobota, 21 września 2013

Skórzana spódniczka i bluzka CHIC od Sinsay :)

Witam Kochani! :)

Przedstawiam Wam moją dzisiejszą stylizację do szkoły po odebranie dyplomu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe :)

Na sobie mam bluzkę którą kupiłam wczoraj na otwarciu sklepu Sinsay, tak samo naszyjnik :)
Ale o tych nowościach już w kolejnym poście, bo kupiłam jeszcze inne rzeczy :)

Tak samo zdjęcia z otwarcia sklepu dodam jak już pojawią się na Fanpage Sinsay, wtedy zbiorę swoje zdjęcia i tamte i wtedy dodam posta :)

Zapraszam do konkurs Preski u mnie na blogu, niestety zgłosiło się tylko 11 osób, i napisałam do sklepu czy losujemy normalnie zwycięzcę czy konkurs będzie przedłużony, bądź tez unieważniony czego bym nie chciała.
Zobaczymy jak zadecydują :)
Termin jest do 23.09 zapraszam do zgłaszania się TU


Miłej soboty ! :)
Buziaki ;*














Bluzka- sinsay  Spódniczka- Stradivarius  Naszyjnik- sinsay  Buty- Vices
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl



Kupiłam też w Polo Market przesłodkie kubeczki :D
Uwielbiam ten sklep za świetne kubeczki, zawsze tam fajne znajduję :)
Mój kubek to oczywiście różowy, siostry niebieski a mamy żółty :)
Kubeczki są z firmy Veroni znalazłam nawet na ich stronie takie same jak te które dziś kupiłam TUTAJ znalazłam też świetne kubki MR. i MRS. znajdziecie je TU  :)

Mam wiele kubków tej firmy i uwielbiam je, myślę nad postem o kubkach bo jestem uzależniona od ich kupowania :D


29 komentarzy:

  1. przepięknie wyglądasz :)

    a kubki są mega słodkie ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie połączyłaś kolorki kochana, te neonowe szpileczki wyglądają ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja *
    Zapraszam do mnie http://trendykate.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz ;)
    Buciki i naszyjnik rewelacja!

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. nie podobaja mi sie tylko 'swiecace' rajstopki..

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie to wszystko wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie wyglądasz ;) extra spódniczka i buciki ;) pozdrawiam:
    http://fashionanddreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny zestawik, wpada w gust! Jeden z najlepszych, i te kolorki mmm!

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :*

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. ehh a u mnie pogoda jest straszna od kilku dni tylko pada i pada :(
    Rewelacyjne buty!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz naprawdę mega!:)
    uwielbiam sinsaya:)
    a te włosy to chętnie bym Ci zabrała! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw :) Sinsay - baaardzo fajny sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi się stylizacja :) buty i naszyjnik ♥ kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw ;) Butki rewelacyjne ;)

    Kubeczki odjazdowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. też przymierzałam taką spódnicę, ale wyglądałam w niej jak bomba;p za to na Tobie leży cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko idealnie do siebei pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. super połączenie! ja bardzo polubiłam sklep Sinsay, fajne i niedrogie ciuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurdę. Właśnie zdałam sobie sprawę, że śledzę 3 modowe blogi, a nie 2. Jak to możliwe, że dopiero teraz sobie to uświadomiłam? Muszę to koniecznie uwzględnić w wrześniowym love.
    Bardzo lubię Twoje stylizacji, choć zazdroszczę urody i figury jaaaaaak... ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjny zestaw :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna spódniczka i bluzeczka ale najbardziej zachwyacają mnie Twoje włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudnie wyglądasz :) super zestaw :) zakupy udane!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta spódniczka jest świetna :) A kubki też uwielbiam, koniecznie zrób o tym posta :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo podobają mi się te neonowe dodatki, spódniczka jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty to masz przerewelacyjne !! :D CAłość świetna !
    A te kubeczki są przesłodkie !! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajnie :) Sama aktualnie poluję na rozkloszowaną skórzaną spódnicę :) A Sinsaya ostatnimi czasy ubóstwiam , co wyprawa na zakupy to koniecznie też i tam :D

    OdpowiedzUsuń
  25. boska stylizacja! :) a neonowy akcent świetnie podkreśla stylizację :D buziaki Kochanie :*

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny outfit <3 dodatki idealnie pasują do całości ;* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. stylizacja super, ale włosy bomba ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts