niedziela, 15 września 2013

Sukienka z ćwiekami :)


Witam Kochani! :)

Właśnie wróciłam z grzybów, mamy 7 prawdziwków no i reszta koźlaczki :D
Pokażę Wam je jutro a dziś tak na szybko strój dnia :)

Na sobie mam sukienkę kupiona już dawno temu we Frogu, sprawdza się idealnie :)
Jak Wam się podoba? :)

Do jutra, buziaki ;*

Zapraszam na moje: 
Modna Polka
a także na mój Instagram :)












Sukienka- nn (Sklep Frog)  Buty- Vices (bazarek)  Zegarek- prezent od S.  Bransoletka- Cropp
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

30 komentarzy:

  1. ale figura, zazdroszczę! sukienka leży na Tobie wręcz idealnie :)

    http://myperspecttive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. też się muszę wybrać na grzyby !

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka, ale czy ćwieki nie odpadną? ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwieki sa bardzo mocno przypięte także nie mają prawa odpaść :)

      Usuń
  4. Ale masz figurę śliczną :*
    Sliczna sukienka <3
    Obserwuję + zapraszam do mnie http://trendykate.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam taką czarną, ale sprzedałam, bo dla mnie za długa

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz jaki to lakier do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest śliczna ;) Zauważyłam, że Tobie jest dobrze w każdym kolorze! :) Kolejna niesprawiedliwość hahaha ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka!
    Jakie nogi!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna sukienusia, ja mam sweterek z ćwiekami na ramionach, też lubię ten styl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz:) Zazdroszczę takich długich zdrowych włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz:) lakier do paznokci pięknie wygląda:) pozdr:)

    zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zawsze pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka jest śliczna! cudownie dobrałaś dodatki:)
    po prostu pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna spódniczka, rewelacyjnie Ci w niej moja droga:)
    Całość klasa!!!
    Pozdrawiam Serdecznie!!!
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mogę się napatrzeć na włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. podobają mi się te dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o fajna ta sukienka, jak znajdziesz gdzieś w sieci taką to daj linka!:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna sukienka!:)

    jak znajdziesz taką w sieci to daj linka:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna sukienka a zegarek CUDO !:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts