wtorek, 15 października 2013

Recenzja L'ambre Żel do stóp - Bubel


 Witajcie 

Jakoś nie mogłam się zebrać do napisania tego postu.
Co chwilę coś robiłam i odrywałam się od notki.
Ale w końcu się zebrałam usiadłam i oto jest Recenzja L'ambre żelu do stóp który według mnie jest bublem.
Chcecie się dowiedzieć dlaczego?
Zapraszam do notki :) 






Co mówi producent?

Posiada niezwykle przyjemny, uspokajający zapach, lekką konsystencję i doskonałe właściwości, niezbędne do codziennej pielęgnacji stóp. Żel łatwo się rozprowadza zapewniając doskonałą ochronę skóry stóp.

Unowocześniona receptura LAMBRE® żelu do stóp zawiera w swoim składzie wiele cennych elementów aktywnych (takich jak dermosoft® decalact) o działaniu przeciwbakteryjnym, przeciwgrzybicznym, chłodzącym oraz maskującym nieprzyjemną woń, dzięki czemu umożliwia utrzymanie skóry stóp w świetnej kondycji. Żel doskonale nawilża, odżywia, zmiękcza twardy naskórek, ułatwiając jego złuszczanie, usuwa nieprzyjemny charakterystyczny zapach, pozostawiając uczucie świeżości.

Stosowanie żelu do stóp LAMBRE® Foot Gel oprócz działania antybakteryjnego, przeciwgrzybicznego i poprawiającego kondycję stóp, wpływa również relaksująco na nasz nastrój, dzięki czemu mamy poczucie komfortu i czystości.


Skład


 Konsystencja i zapach

Zapach nie ładny tzn. mi się nie podoba.
Czuć tak jakby cytrynę, no nie wiem sama, ale mi się kojarzy z jakimś płynem do mycia podłóg.
Natomiast po wyschnięciu zapach robi się nawet do wytrzymania i długo się utrzymuje.

Konsystencja żelowa, wodnista tak jak widać na zdjęciach :)



Cena i gdzie kupić

Kupić można TUTAJ
Cena to 14,50 zł za 50 ml, 
można powiedzieć że cena jest wysoka, ale żel jest naprawdę wydajny :)


Moja opinia

Tak jak napisałam na wstępie dla mnie ten produkt to bubel.
Jako jedyny z kosmetyków L'ambre nie przypadł mi do gustu.

Sama użyłam go góra 2 razy i oddałam mamie, której również nie pod pasowała konsystencja, dlatego też dużo nie mogę o nim powiedzieć, także opowiem tylko o głównych spostrzeżeniach.
Niestety nie mogłam się zmusić do używania tego produktu.


Zacznę od konsystencji która jest okropna.
Gdy żel zaczyna wysychać robi się strasznie lepki, nie znoszę takiego uczucia.
Po wyschnięciu jest jeszcze gorzej, skóra robi się matowa i sucha.
Wiadomo że rozprowadzamy go dłoniami, żel pozostawia na nich nie przyjemny film, do tego strasznie ciężko jest go zmyć.

Producent podaje że głównym działaniem żelu jest działanie przeciwgrzybicze i przeciwbakteryjne, być może tak jest nie zdążyłam tego zauważyć.
Uważam że krem nadaje się jako produkt dla osób które mają problemy z poceniem stóp, żel robi taką matową powłokę na stopach uważam że chroni przed poceniem.
Przynajmniej ja odnoszę takie wrażenie i u siebie to zauważyłam :)

Opakowanie jest bardzo fajne małe, eleganckie i wygodne w użytkowaniu, jeden minus to taki że ma odkręcany koreczek, jest mało poręczny przy zakręcaniu dopiero co nakremowanymi dłońmi.
Ci co znają ta markę wiedzą że firma ma śliczne opakowania swoich produktów, tym zauroczyli mnie na samym początku, resztą kosmetyków się nie zawiodłam jestem bardzo zadowolona, szkoda że ten nie przypadł mi do gustu.

Teraz żel leży nikt go nie używała i zapewne nie będzie używał, a szkoda żeby się zepsuł bo jest praktycznie cały, minimalna ilość zużycia.
Ale jak wiemy każdemu pasuje coś innego, także może przygotuję jakieś rozdanie i między innymi ten żel?
Co Wy na to? 


Plusy:

- ładne opakowanie
- komu się spodoba ten zapach to plusem jest to że długo się utrzymuje 
- wydajny
- blokuje wydzielanie postu na stopach 


Minusy:

- wodnista konsystencja
- nieprzyjemny film na długo po wyschnięciu żelu
- ciężko zmyć go z dłoni po aplikacji żelu na stopy
- lepi się gdy zaczyna wysychać
- dość drogi 


Miałyście styczność z tym produktem?
Jakie są wasze odczucia? 



10 komentarzy:

  1. Szkoda, że się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  2. to juz wiem, ze trzeba go omijac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam i jak widze,bardzo dobrze:P... .No niestety rozstania sa bolesne... trzeba jednak przezyc.Zycie jest jedno i nie mozna pozwalac,zeby uciekalo nam przez palce,tym bardziej z powodu niewartych tego osob

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę troszkę wścibska ale chyba mam prawo jako czytelnik od praktycznie samego początku bloga zapytać czy dobrze wywnioskowałam ,że rozstałaś się z "S." ? (NIE BIJ JAK ŹLE PAMIĘTAM)

      Usuń
  4. Nie słyszałam o tym produkcie...ja obecnie używam do stóp kremu z EXCLUSIVE COSMETICS (kupiony w Rossmanie). Fioletowo białe opakowanie...produkt nie był drogi. Bardzo go lubię i świetnie się u mnie sprawdza.Myślę, że niedługo będzie o nim recenzja na moim blogu :)
    http://anowiw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że aż tak Ci nie przypasował. Nie przepadam za żelami, kremy sprawdzają się na moich stopach o niebo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze wiedzieć, na pewno nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts