piątek, 4 października 2013

Wszystko i nic.

Witam :)

Odwiedziła mnie dziś siostra S. z Dawidkiem :)
Przywiozła mi zdjęcia z chrzcin możecie kilka zobaczyć niżej :)
Dawno go nie widziałam, Słoneczko rośnie jak na drożdżach, niestety nie mogłam się z nim bawić bo nie chciałam go zarazić :/
Misio ma ciągle uśmiech na buźce no pocieszny bobas mówię Wam :)

Tak w ogóle to złapała mnie chandra, nie mam ochoty na nic.
Postaram się dla Was jutro przygotować kilka stylizacji jesiennych już, ostatnio coś ciężko mi to idzie.
Ubieram się tak aby tylko ciepło mi było, nie patrzę na modę, zawsze tak mam w okresie jesienno-zimowym.
Nienawidzę tego okresu jak tylko wychodzę na dwór i czuję te przerażające zimno to odechciewa mi się wszystkiego, no masakra :/

Możecie polecicie jakieś filmy romantyczne takie do płaczu zamierzam zrobić z siostrą wieczór filmowy :)
W końcu tak mało czasu ostatnio spędzamy razem.

A tak po za tym planuję ściąć włosy, tak do piersi denerwują mnie już, wyglądają tak nijak.
Wiem że już kolejny czas się nad tym zastanawiam, ale naprawdę mi ich szkoda ale jak każda kobieta potrzebuję zmiany.

No dobra Kochani uciekam na Wasze blogi bo dawno nie zaglądałam szczerze mówiąc.
Życzę miłego weekendu ;*





Pysiuniek słodki  <3



Kupiłam sobie etui na telefon :)
Teraz jest bezpieczniejszy bo mój telefon często ląduje na ziemi :D
Dopiero teraz zobaczyłam że jest taki umorusany :D



 Miałam Wam pokazać nowych mieszkańców mojego akwarium, więc pokazuję :)
Nie wszystkich dało się dobrze uchwycić :)











29 komentarzy:

  1. Co do filmów to polecam "Odrobina nieba " i " Miłość bez końca" oba i zabawne i smutne jednocześnie. Na obu wyłam :D Ale są piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny maly Czlowieczek:)))
    Coz, u mnie tez nastroj kiepski, bo pogoda typowo jesienna. Ale na takie samopoczucie to ja wole jakiegos Bonda, zamiast wyciskacza lez;))))
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tym ubieraniem się w zimie mam tak samo ubieram się żeby mi było przede wszystkim ciepło (już nie koniecznie modnie), no chyba, że gdzieś jadę autem to już inna sprawa :) A mały jest przesłodki, uwielbiam małe dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ubieram się zawsze tak aby było mi ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do ścinania włosów ja mam tak samo, ale one przecież odrosną :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawidek często mnie odwiedza w pracy :D Mały Słodziak! :) a co do filmów to : "Wciąż ją kocham", "Mała niedogodność" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co Ty robisz ze masz takie czyściutkie akwarium bez zadnego glona ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ono stoi dopiero ze 2 tygodnie bo miałam zmieniane na większe, mam fioła na punkcie czystości mojego akwarium i często czyszczę chociaż wiem ze nie powinnam :)

      Usuń
  8. Piękny maluszek i niezła kolekcja rybek. ;)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    www.mysweetbody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, a chłopiec cudowny! Uwielbiam dzieciaczki:) Pasuje Wam ten maluch :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ale słodki maluszek! i świetne rybki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mały ma bardzo charyzmatyczny wyraz twarzy, i na dodatek jest trochę podobny do Ciebie. Pozdrawiam - Geza. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlaczego nie piszesz nigdy pełnego imienia tylko zawsze S?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo wstydzi się ze to Sylwek :D haha

      Usuń
    2. Hahaha teraz to mnie rozśmieszyłaś! :D
      Nie mam się czego wstydzić, muszę cię zasmucić :D

      Usuń
  13. jaki słodki maluszek ! ja bym scieła włosy zawsze to coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bobas jest kochany! :)
    Też jakoś ostatnio złapałam dołka - chyba przez brak słońca.
    Głowa do góry ! :) Dobre towarzystwo powinno poprawić Ci humor :)

    P.S Rybki świetne. Spodobałyby się mojemu synkowi - ciągle obserwuje akwarium dziadka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na wszystkich zdjęciach ma taką zafrasowaną minę :) Słodziak :)
    A co do włosów to możesz troche podciąć. Zawsze to jakaś zmiana a i tak nadal bedą długie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, wiem coś o tym. Ja chciałam ściąć, poszłam więc do fryzjera i wrociłam z jaśniejszymi o tej samej długości...tak mi było szkoda :) haha, może następnym razem się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawidek jest przesłodki! ;-) widze , że oprócz imienia mamy wiele wspólnego - też gram w Pou i mam kilka tych samych rybek w akwarium , hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  18. super wyglądałąs , fajne zdjeicia:) rybki tez mi sie podobaja :)
    o sciac chcesz?:( są sliczne :) ale jak potrzebujesz zmian to ścinaj :) włosy i tak odrosną Ty i tak to zrobisz predzej czy później skoro juz o tym myslisz:P

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak chcesz zmian to ścinaj śmiało, włosy odrosną, nie ma co ich żałować. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts