wtorek, 3 grudnia 2013

Insta mix :)


Witam ;*

Jak co tydzień zapraszam Was na kolejny instagramowy mix :)
I zawsze dużo zdjęć ;p

A co u mnie?
Buzia mi się goi świetnie, nic nie boli tylko swędzi ale wiadomo jak to przy gojeniu.
Zaczerwienienie jeszcze prędko mi nie zniknie i te kropeczki po laserze, ale mam nadzieję że makijażem dam radę to przykryć, tym bardziej że w czwartek jadę do dentysty :)
No i na sobotę czekam z niecierpliwością, w końcu zobaczę się z moim mężczyzną  <3
Tak jak obiecałam wspominam o Tobie hehe :D ;*;*
A po za tym, uśmiech nie znika z mojej twarzy, szczęśliwa jak nigdy ale to już wiecie :D

Nie mogę doczekać się do świąt, a raczej tej atmosfery przedświątecznej, mam nadzieję tylko że spadnie gromada śniegu, bo święta bez śniegu to nie święta, chyba każdy tak uważa :D
No a po drugie to czekam na nowego członka rodziny, pisałam już że siostra cioteczna ma termin na 18, aby dziudziulek był już z nami na święta, na nic tak jeszcze nie czekałam na te maleństwo :) ;*


Tymczasem zapraszam do przeglądania zdjęć :)
Trzymajcie się Robaczki, buziaki! ;*;*

IMSTAGRAM



1. Sukienka na sylwestra już jest, zostaje ją tylko zwężyć :)
2. Ulubiony ostatnio zestaw :)
3. Jeszcze jesienne 
4. Moja ukochana neonowa sukienka, jakoś nie mam okazji jej gdzieś założyć, miała być na sylwestra no ale kupiłam cekinową, a Wy jak myślicie która?



1,2. Ulubione fotki z lata
3. Bardzo podoba mi się tył tej sukienki :)
4. Białystok, uwielbiam to miasto! :)



1. Ja w neonku
2. Najlepszy lek jaki do tej pory piłam, wszystkie są mega gorzkie a ten słodziutki pycha :D
3. Tak się odchudzam haha, ulubiony batonik <3
4. Taki ze mnie nie ogar rano :D



1. Próbki tabletek do zmywarki dla mamy 
2. Sweet focia w lustrze :D
3,4. Nowy mieszkaniec mojego akwarium od mojego mężczyzny ;*



1,2,3,4. Czekam na zabieg w Białymstoku :)



1,2,3. Domowa stylówka, uwielbiam zakolanówki :)
4. Bo Leoś lubi na stole poleżeć ;p



1,2,3,4. Świetny wieczór Andrzejowy z Kasią i jej narzeczonym, uwielbiam moich przyjaciół! <3



1. Kolejna sweet focia przed wyjazdem do Kasi  :)
2. Leoś wierny towarzysz :D
3. Nie mogłam przegapić KFC! :D
4. Białystok <3



1. Mój słodki leniuszek ;*
2. Paczka z próbką karmy dla Leosia :)
3. Najlepsze kalosze na deszczowe dni 
4. Taka fotka ;p



1. Z moja siotrą <3
2. Moje pazurki, Kasia robiła mi wzorek swoimi stempelkami :)
3. Post z pielęgnacją twarzy z kosmetykami Skarby Syberii, najlepsze kosmetyki jakie do tej pory miałam :)
4. Kolejne cudowne kwiaty, nie mogę się na nie napatrzeć <3
 Dziękuję Misiu!!! ;* ;*



Podpisujcie petycje
 STOP masowemu zabijaniu psów! 

39 komentarzy:

  1. Ta sukienka neonowa jest mega śliczna<3 ale ta na sylwka też całkiem fajna.!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia, masz piękne włosy

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie takie posty ;)
    Śliczne wszystkie zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. super mix Ślicznotko! :) a co do śniegu, niech tylko spadnie to lepimy bałwana! :)

    muah! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wrzuciłabym takiej fotki do internetu - patrz golasek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj kochana widać, że jesteś szczęśliwa ;) I tak ma być ;)
    A co do śniegu to on ma być, bo jak nie to ja będę płakać :)
    Lubię oglądać twoje mix :):*

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku jak miło czyta się takie szczęśliwe posty.. hmm zazdroszczę mam nadzieję, że u nie wkrótce też będzie ok..

    pozdrawiam:*
    marzena

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż promieniejesz :)
    A ja się po raz kolejny pozachwycam twoimi kaloszkami z wstążkami :):)

    Też dziś do mnie przyszły te próbki Fairy ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, na Sylwestra zdecydowanie cekiny :D Wtedy trzeba błyszczeć jak fajerwerki :D
    A kwiaty piękne! :) Pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. to lekarstwo i to malenstwo, a nie te ;p ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Cekiny not... moim zdaniem na każdej sylwetce wyglądają ciężko i mało konkretnie. Neon zdecydowanie i ta baskinka super zaokrągla sylwetkę.
    chyba znowu coś ominęłam ... wróciłaś do S. ? ;) (o ile dobrze pamiętam to S?)
    Stylówa po domu jest całkiem sexy , hah :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ja tez nie lubiłam cekinów ale znowu wracają do mody i zawróciły mi w głowie :D
      Na pewno jeszcze zrobię posta żeby się Was poradzić w której iść :)

      Nie nie wróciłam do niego, ten rozdział jest zamknięty, mam kogoś innego :)

      Sexy i bardzo mi się podoba :D

      buziak ;*

      Usuń
  12. Mnie się cekinowa bardziej podoba, chociaż obie super :) fajny mix jak zawsze ;) też dostałam te tabletki do zmywarki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. super zdjęcia ;-) masz śliczne włoosy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie o wiele bardziej podoba się ta z baskinką, na dodatek wyglądasz w niej mega sexy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie nie nie , nie pokazuj LATA ! :P
    śliczne paznokcie, wieczory z winkiem, i te podkolanówki <3
    a te zdjecie z psia wymiata :*

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie wyglądasz w koczku !
    http://leneshelley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. wydajesz sie byc duuzoo sympatyczniejsza od siostry ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest równie sympatyczna jak ja, nie ma co oceniać po zdjęciach :p

      Usuń
  18. nie ma to jak oceniać ludzi po zdjęciach kto sympatyczniejszy :D Świetny mix, obserwuję Cie także na instagrramie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje włosy są niebiańskie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. ładna z Ciebie dziewczyna :) ale nie rozumiem zachwytów nad Białymstokiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedzmy że mam do tego miasta jakiś sentyment :D

      Usuń
  21. za długo mnie tu nie było ;)
    wyglądasz swietnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale masz fajne zakolanówki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny sweterek :D:D wgl super się przegląda Twojego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts