niedziela, 22 grudnia 2013

Tygrys + a'la skórkowa spódniczka :)


Witam Słoneczka!

Tak wiem większość z Was jest na mnie wściekła za moja nieobecność :D
Dajecie mi o tym znać w komentarzach, ale musicie mi wybaczyć bo wiecie jak to jest przed świętami sprzątanie, gotowanie i mnóstwo innych spraw :) 

Ale w końcu do Was przychodzę i to z kolejną stylizacją imprezkową :)
I śliczne rajstopki od Fiore, które niestety poprułam moimi długimi szponami :(
Zapewne z większość z Was wybiera się gdzieś na imprezę, ja przez zabieg laserem siedziałam w domu na ostatki dlatego teraz z moją Kasieńką zaszalejemy :D

Nie będę pokazywać propozycji stylizacji na święta tylko po prostu pokażę Wam stylizacje z każdego dnia świąt mam nadzieję że na bieżąco :)

U mnie prezenty już kupione a teraz najfajniejsza sprawa to pakowanie, jak ja lubię komuś sprawiać radość, sama mogłabym nie dostawać prezentów ale komuś uwielbiam je wręczać :)
Też tak macie? :)

Pewnie chcecie wiedzieć co u mnie :)
Jest wspaniale, jestem szczęśliwa z moim chłopakiem wszystko układa się tak jak powinno, dlatego cała reszta tak samo dobrze idzie :)

Ostatnio spędziliśmy bardzo fajnie czas z moim chłopakiem, Kasią i jej narzeczonym w tygodniu wybraliśmy się do kina na Last Vegas- mega fajna komedia godna polecenia :)
A piątek spędziliśmy przemiły wieczór we czwórkę przy naszym ulubionym winku, było wspaniale kocham spędzać z nimi czas ;*

Jutro pokażę Wam ozdoby świąteczne w moim domu :)
Uzupełniłam trochę zaległości a teraz niestety muszę uciekam bo jeszcze trochę pracy mam :)

Trzymajcie się buziaki! ;*













Bluzka- Modoo  Spódniczka- nn  Rajstopy- Fiore  Buty- nn  Okulary- Firmoo  Bransoletka- Katherine  Pierścionek- New Yorker  Naszyjnik- nn
tygrys i spódniczka a'la skórka - MODNAPOLKA.pl

30 komentarzy:

  1. piękna stylizacja Kochana! :) a święta tuż tuż :)
    już nie mogę się doczekać na nasz wypad! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz !
    stylizacja jak najbardziej mi się podoba :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wygladasz i z takim pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaką maskarę polecasz?

    OdpowiedzUsuń
  5. jakaś grzyweczka dodała by Ci uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyno ale Ty masz cudowne nogi *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bosko wyglądasz :)
    Rajstopki boskie :)
    Bluzeczka jest mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja :D
    idealne połączeeenie! chyba zakupię sobie taką spódniczke :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacja :*
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. moglabys chociaz czolo przypudrowac do zdjec ;d sliczne rasjtopy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje czoło moje zdjęcia nie przejmuj sie tak hahah :D

      Usuń
  11. nie które dziewczyny to aż przesadzają - oczywiste jest, że przed Świętami każdy ma więcej obowiązków i mniej czasu:)

    a Kochana stylizacja boska :* też chciałabym taką spódniczkę - jednak chłopak zabrania mi ją kupić :D

    i czekam na post o ozdobach ( bo je UWIELBIAM !!! :D)
    Wesołych Świąt ! :**
    M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślałaś może kiedyś o tym aby zostać modelką? :D Z tego co pamiętam to "ktoś" z Twojej rodziny miał termin rozwiązania przed świętami, stąd pytanie czy maleństwo już na świecie? ;) Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja modelką? Haha nie nadaje się na to :D
      Tak moja siostra cioteczna ale niestety bobaskowi sie jeszcze na swiat nie śpieszy a szkoda :)
      Buziaki :*

      Usuń
  13. Swietny zestaw :)! Ciesze sie,ze jestes szczesliwa :)! Wesołych Świat :)!:*

    OdpowiedzUsuń
  14. sexi bomba, wygladasz rewelacyjnie, zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. super jak zawsze, zresztą na takiej figurze wszystko dobrze leży :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super rajstopki :)) Ps. ale długaśneee włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. o fajnie:)
    rajstopki najlepsze!:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts