wtorek, 14 stycznia 2014

Współprace :)


Witajcie :)

Ostatnio udało nawiązać mi się kilka współprac, z czego jestem bardzo zadowolona, ponieważ są to kosmetyki bardzo dobrych i cenionych producentów :)

Toniku już używam od jakiegoś czasu i jestem bardzo zadowolona, ale na recenzję jeszcze trochę musicie poczekać :)
Krem przyszedł do mnie wczoraj i wczoraj pierwszy raz go użyłam na noc, buzia fajnie nawilżona i gładziutka tylko zapach mi nie odpowiada ale mam nadzieję że się przyzwyczaję, czytałam inne opinie i dziewczyny pisały że po pewnym czasie przestaje drażnić :)
Co do zabiegu dermarollerem to możecie zobaczyć go tutaj kilka postów wcześniej :)

Zostawiam Was z nowościami a sama uciekam do łóżka bo źle się czuję, ta wstrętna choroba nie chce mi ustąpić :/

Buziaki :*




Współpraca z L' azel Active
Tonik znajdziecie tutaj


Współpraca z Femi
Krem znajdziecie tutaj


Współpraca z Forever Young
Cały zestaw znajdziecie tutaj


Miły prezencik od Dento Fresh

26 komentarzy:

  1. gratuluję, uwielbiam kosmetyki femi, z przyjemnością testuję Forever Young

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne współprace, życzę bardzo udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję tylu współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej same wspaniałe współprace, gratuluję z całego serca i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy zaczęła Pani ogólnie współpracować ? tzn ile miała Pani obserwatorów ? :)
    blog bardzo fajny i pełen energii ^^
    http://next-smile01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Pani tylko Paulina :)

      Pierwszą współpracę nawiązałam 3 miesiące od rozpoczęcia prowadzenia bloga niestety nie pamiętam ilu obserwatorów miałam ale wiem że liczyły się też statystyki bloga :)

      Jednak myślę że założenie bloga tylko dla korzyści to nie jest dobry pomysł, ja założyłam go z pasji którą w sumie narodziła się nagle i tego trzeba się trzymać :)

      Dziękuje ślicznie :)

      Usuń


  6. Gratuluję współprac :)



    Mam ten zestaw z dermarollerem niedługo będzie opinia na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje. Krem Femi mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten roller mnie zainteresował bo też mam ślady po trądziku. Co prawda niewielkie ale zawsze mogłoby być lepiej. Tylko niestety za drogo dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. hoho, tyle współprac, gratuluję :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje i wracaj do zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba ten drugi mus nie nadaje się do tłustej cery :) w zasadzie to mieszanej..

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję, sama chcę wypróbować ten roller ;)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog, bardzo nam się podoba u Ciebie, dlatego też obserwujemy, będzie nam bardzo miło jeśli Ty również dołączysz do gron naszych obserwatorów ;)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje i milego testowania :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej :) mam pytanie, brałaś na trądzik IZOTEK ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :)
      Tak brałam Izotek :)

      Usuń
    2. Dlugo musialas brac? Zaobserwowalas jakieś skutki uboczne? Byłam wczoraj u dermatologa i zaproponował mi właśnie Izotek, ale trochę sie obawiam :(

      Usuń
  16. Gratki, tez bym chciala, a kosmetyki wyzsza szkola jazdy!! :))(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej, sporo tego :) Gratuluję :)
    No i zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje ;) Świetne współprace ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten krem z Femi wygląda bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts