poniedziałek, 10 lutego 2014

Naszyjnik imię :)


Witajcie! :)

Przychodzę do Was dziś z przesyłką ze sklepu naszyjnikimie.pl
W środku znajdował się prześliczny naszyjnik z moim imieniem, jestem strasznie szczęśliwa dlatego że nigdzie u siebie w mieście nie mogłam dostać takiego akurat z moim imieniem, wszystkie były a oczywiście mojego nie.
A ja po prostu marzyłam o takim naszyjniku, dlatego mogę powiedzieć że moje małe marzenie zostało spełnione dzięki uprzejmości przesympatycznej Pani Edycie ze sklepu naszyjnikimie, szybki i bardzo miły kontakt i naszyjnik jest już u mnie także chwalę się :D

Łańcuszek który ja dostałam znajdziecie tutaj za cenę 99 zł  przeceniony ze 149 zł :)
Łańcuszek jak i zawieszka wykonane są z pełnego Srebra (0.925)
Promocje w sklepie teraz są naprawdę duże także warto korzystać :)

Przygotowałam też dla Was kilka pomysłów na Walentynki z biżuterią z tego własnie sklepu, akurat większość biżuterii jest teraz w promocji więc nic tylko korzystać :) 
Propozycje zobaczycie na dole :)

Macie takie naszyjniki?
Podobają się Wam? 
Czekam na opinie :)

Trzymajcie się cieplutko buziaki! :*

Kochane moje dodatkowo macie 10% zniżki na zakupy w sklepie z hasłem: PAULINA   :)








Tak się prezentuje na szyi, no coś pięknego ja jestem zauroczona takimi imiennymi naszyjnikami :)





Moje propozycje na Walentynki :)
Więcej propozycji możecie zobaczyć tutaj :)
Który pomysł podoba Wam się najbardziej?
Zamówicie coś? :)





 Naszyjnik Dwa Serduszka  wcześniejsza cena 159 zł, aktualna 109 zł 



 Naszyjnik z inicjałami wcześniejsza cena 149 zł, aktualna 99 zł  



 Bransoletka wcześniejsza cena 129 zł, aktualna 109 zł 



 Naszyjnik serduszko z imieniem wcześniejsza cena 139 zł, aktualna 119 zł 



 Bransoletka z serduszkiem wcześniejsza cena 114 zł, aktualna 89 zł



 Breloczek do kluczy wcześniejsza cena 99 zł, aktualna 59 zł 




42 komentarze:

  1. Ja tez bym taki chciała ,ale prawdziwe złoto (chociaż napis) ale to marzenie i aż marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja szukałam wszędzie z moim imieniem i nie ma!z czasem poszukiwania mi przeszły, po prostu nie chcę by obcy znali moje imię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam taki, ale z napisem PAULA

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie się prezentuje ten łańcuszek :)
    ale te bransoletki imienne też bardzo fajnie wyglądają, fajny prezent np. na walentynki :)

    muszę się zastanowić czy swojemu panu K nie kupię bransoletki z napisem ' Ola ' czy coś takiego :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog obserwuję od bardzo dawno, od samego początku :) Ale strasznie kłują w oczy błędy jakie popełniasz w zdaniach. Powtarzasz wyrazy, źle wstawiasz znaki interpunkcyjne, źle odmieniasz. Dlatego Twoje posty wydają mi się być niedopracowane, dodawane byle szybko, byle już. Daję przykłady żeby nie zostać gołosłowna.

    "W środku znajdował się prześliczny naszyjnik z moim imieniem, jestem strasznie szczęśliwa dlatego że nigdzie u siebie w mieście nie mogłam dostać takiego akurat z moim imieniem, wszystkie były a oczywiście mojego nie"--> Lepiej brzmiało by "W środku znajdował się prześliczny naszyjnik z moim imieniem. Jestem strasznie szczęśliwa ponieważ nigdzie u siebie w mieście nie mogłam dostać takiego z moim imieniem- wszystkie były, a oczywiście mojego nie".
    "A ja po prostu marzyłam o takim naszyjniku, dlatego mogę powiedzieć że moje małe marzenie zostało spełnione dzięki uprzejmości przesympatycznej Pani Edycie ze sklepu naszyjnikimie, szybki i bardzo miły kontakt i naszyjnik jest już u mnie także chwalę się" --> "Ja po prostu marzyłam o takim naszyjniku dlatego mogę powiedzieć, że moje małe marzenie zostało spełnione dzięki uprzejmości przesympatycznej Pani EDYTY ze sklepu naszyjnikimie. Szybki, bardzo miły kontakt i naszyjnik jest już u mnie więc się pochwalę".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie taka moja natura i pisze tak jak piszę :D
      W końcu nie każdy jest idealny ;p
      I moje posty na pewno nie są dodawane byle szybko uwierz mi :)

      Usuń
    2. Myślę, że to nie natura, a kwestia przyzwyczajenia. Tak pisałaś i będziesz pisała mi osobiście to nie przeszkadza. Czytam Twojego bloga od początku. Przyzwyczaiłam się do Twojego stylu, ale dla samej siebie możesz popracować nad stylistyką. Myślę, że będzie się czytało Ciebie jeszcze przyjemniej. Jedyne co mnie czasem irytuje to nadużywanie ,, no" :) Ale i tak lubię bloga.

      Usuń
    3. Jestem chaotycznym człowiekiem wszystko robię szybko tak samo jest z pisaniem być może dlatego tak to wychodzi :D
      Bloga prowadzę od roku i dopiero coś takiego usłyszałam :D
      No ale postaram się to zmienić :)

      Usuń
    4. Ja tez kiedys jako anonim zwracalam Ci uwage na bledy;p Mimo to jednak bloga uwielbiam i wchodze codziennie :)

      Usuń
    5. Ale osoba wyżej (ta poprawiająca Twoje zdania) również źle wstawiła znaki interpunkcyjne (a raczej nie wstawiła ich wcale). Brakuje przecinka np. przed "ponieważ". Jeśli kogoś poprawiacie to zwracajcie większą uwagę na swoją pisownię ;).

      Usuń
  6. prześliczny ten naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny naszyjnik :) Ja nie wiek, jak ty tak łatwo umiesz nawiązywać współprace :D

    OdpowiedzUsuń
  8. naszyjnik piękny, ale imię to dla mnie za dużo :) ja posiadam naszyjnik z inicjałem, ale nie moim tylko Męża ;) dla mnie to super pomysł na prezent, właśnie zawieszka z literką ukochanej osoby :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. bimbały :D ja też bym wolała żeby obcy nie znali mojego imienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się nie muszę martwić o to, że w sklepach nie znajdę naszyjnika z moim imieniem, jest takie pospolite, że aż boli XD

    OdpowiedzUsuń
  11. miałaś rację Kochana, naszyjnik przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysł na prezent!:) mogłabym taki dostac:)

    pozdrawiam

    p.s dodałam Cię jakiś czas temu do obserwowanych ale nie wyświetlasz mi się w moich blogach...dlaczego?:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez miałam taki problem z kilkoma blogerkami które obserwowałam i niestety nie wiem dlaczego tak się dzieje :/

      Usuń
  13. Śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny naszyjnik dostałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naszyjnik ładny, ale moim zdaniem za drogi ;) Jako prezent dla samej siebie, już bym wolała kupić jakieś ubranie i mieć lepszy pożytek z wydanych pieniędzy :)
    Co do błędów stylistycznych, no to faktycznie trochę się to rzuca w oczy, ale lubię Twojego bloga i nadal będę tu zaglądać :)
    Pozdrawiam, Angelika

    OdpowiedzUsuń
  16. Naszyjnik bardzo ładny , ja jednak nie jestem zwolenniczką noszenia biżuterii z imionami, literkami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. malowałas sie jak mialaś trądzik?

    OdpowiedzUsuń
  18. Moda powraca.. kiedyś w roku 97' i 98' też były modne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy ktoś może podać mi dane odbiorcy na które należy dokonać wpłaty?

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka jest dlugosc lancuszka?

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwaga na tą firmę naszyjnikimie.pl naszyjniki może i ładne ale firma krzak żadnych adresów,telefonów kontakt tylko przez e-mail. Ja czekałem ponad miesiąc i nie otrzymałem zamówienia który miał być na prezent. Po długich wymianach e-maili mają zwrócić pieniądze tylko że już jest półtora miesiąca i jak na razie zero kasy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts