poniedziałek, 31 marca 2014

Domek Kredowy - Domkowa 4 :)


Witam serdecznie :)

Nie dawno grzebiąc w internecie zupełnie przypadkiem wpadłam na bardzo fajny sklep internetowy Domkowa4 znalazłam tam bardzo ciekawe gadżety do domu, ale nie tylko gadżety bo posiadają też np. domki dla lalek, mnóstwo mebelków miniaturek do tych domków, domki dla kota, ptaków, wieszaczki na klucze :) 
Zresztą zobaczcie sami asortyment sklepu bo jest prze ogromny znajdziecie tam naprawdę wiele ciekawych rzeczy :)
Na samym dole pokażę Wam kilka produktów które bardzo mi wpadły w oko, mam nadzieję że każdy znajdzie coś dla siebie :)

A tymczasem pokażę Wam mega fajny gadżet do domu który dostałam czyli Domek Kredowy :)
Dla zainteresowanych produkt znajdziecie TUTAJ 
Jak go tylko zobaczyłam to się po prostu zakochałam! :)
Różne wiadomości dla domowników do tej pory zapisywałam na kartce którą nie każdy zawsze przeczytał czy znalazł :D
Teraz już każdy wie że na tej tablicy możemy zapisać sobie wszystko, jakąś miłą wiadomość, coś ważnego do zapamiętania, lub wiadomość dla domownika gdy nie mamy czasu na wykonanie telefonu co mi się często zdarza :)
To naprawdę świetna sprawa nie dość że wygląda bardzo fajnie to jest bardzo praktyczne :) 
Myślę że to fajny pomysł na nietypowy prezent na urodziny dla dziecka, dla babci lub dziadka, lub też na zbliżający się dzień mamy :)

Dane techniczne:

Wysokość: 54 cm
Szerokość: 38 cm
Materiał: Drewno / drewnopochodna płyta MDF i HDF

Na życzenie klienta wykonują domek w różnych rozmiarach, formach lub kolorystykach :) 








Dodatkowo dostałam przecudny gadżet od Przemiłej Pani Ewy, zobaczcie sami przepiękne serduszko ze śliczną sentencją :)
Serduszko oczywiście znalazło już miejsce w moim pokoju i zawsze miło się na niego patrzy :)






Wszystkie produkty do dekoracji domu znajdziecie TUTAJ :)























21 komentarzy:

  1. Kamieniczka jest świetna. Już niedługo robimy sobie większy korytarz przy wejściu i przydałaby się nam taka na klucze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne rzeczy tam mają, domki są cudne! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cuda! :O Chciałabym taki domek, lampion, ptaszki- w sumie to wszystko bym chciała haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rzeczy ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to masz gust kochana!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetologię można skończyć na studiach a nie po technikum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw się dowiedz jaką szkołę kończyłam a nie się udzielasz :D

      Usuń
  7. domek na klucze jest świetny cudny piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super mają gadżety naprawdę :)) domek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesłodki domek ten dla kotka ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko fajne ale nie na moją kieszeń:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodkie te domki:)
    Wpadnij kochana na rozdanie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cuda, budka z ptaszkami na klucze podoba mi się ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne, bardzo słodkie gadżety!! :) ale większą uwagę zwróciłam na Twoją ścianę...genialnie zrobiona!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz piękne kolorki w pokoju :) Serduszko pasuje tam idealnie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts