wtorek, 11 marca 2014

Duży haul :)


Witam Dziubaski ! :)

Ostatnio trochę nazbierało mi się nowości dlatego postanowiłam zrobić z nimi jeden post, nie rozdzielając na kosmetyczne czy ubraniowe :)
Także zapraszam Was na oglądanie :)

A tak po za tym to dalej bujam się po lekarzach. Lekarze karzą operować i wyciągać masę która uciska nerw, niestety istnieje prawdopodobieństwo że chwila nieuwagi chirurga i może zostać uszkodzony nerw języka a co za tym idzie brak smaku, zostaje tylko gorzki i słony także nic przyjemnego. Mimo wszystko lekarze sugerują usunięcie przyczyny mojego braku czucia.
Żeby to był tylko brak czucia, ale ostatnio mnie ta warga boli przy dotyku i mam nerwobóle które są bardzo nieprzyjemne :/

Straciliśmy ostatnio przyjaciela rodziny (psa) który był z nami od lat, jakieś 8-9 lat temu przygarneliśmy psiaka przybłędę którego pokochaliśmy od razu. Ostatnio nam zachorował...kilka dni cały czas leżał, był taki osowiały, myślałam że to już ze starości mu się ruszać nie chce bo miał już swoje lata. Aż pewnego dnia znalazłam go z drgawkami więc od razu pojechałam do weterynarza okazało się że to po kleszczu dostał 4 zastrzyki, niestety pomogły tylko na chwilę za kilka godzin na moich oczach odszedł a ja pierwszy raz w życiu czułam taką okropnie przerażającą bezsilność...ale cóż takie życie...okropnie niesprawiedliwe.

No dobrze starczy tego teraz zapraszam Was do przejrzenia moich zakupów :)
Miłego wieczoru, buziaki :*
Kosmetyki 


Nie które kosmetyki już poszły ostro w ruch :D
Trafiłam na świetną promocję w drogerii Hebe i kupiłam odżywkę i szampon Kallos w cenie 9,90 zł sztuka :)






Kilka łaszków :)


Top i bluzka - H&M 


Jasny sweterek- BikBok (sh) 
 Burgundowy- nn 


Jeansy- Zara (sh nowe)
Leggninsy czarne i aztec- nn 


Sukienki basic - H&M 


Stópki- Pepco 


W sh znalazłam również nowiuśkie bodziaki wyglądają jak garniturek, kupiłam z myślą o moim siostrzeńcu ale niestety już za małe, są przesłodkie prawda? :D


Zakupy Ikea 


Stolik- 19,90 zł   Poduszki- chyba 2,99 zł   Kocyk- 4,99 zł   Doniczka- 6,00 zł


Etui- 20,00 zł 


Mam jeszcze do Was prośbę, proszę o radę czy kupić te tutaj buciki neonowy róż niestety zdjęcia nie oddaje realnego koloru, bo robione telefonem i na szybko, kosztują 90 zł opłaca się? 
Czy widziałyście może gdzieś takie tańsze albo któraś z Was chce się pozbyć takowych :D




51 komentarzy:

  1. ciekawi mnie ten szampon i odżywka z Kallos:) te różowe buciki przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno jest świetna, dlatego skuszona wieloma pochlebnymi opiniami blogerek kupiłam :)

      Usuń
  2. jakby miały inny kolor to tak:) jednak ten róż źle mi się kojarzy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyżby buciki z Centro?
    Tak czy inaczej są piękne i ja bym brała , bo może się okazać, że gdzie indziej nie będzie ich albo cena będzie wyższa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie z Centro z osiedlowego sklepiku :)
      Właśnie chyba je kupię bo nie mogę przeżyć :D
      Tylko troszkę nie wygodne, bo obcas wysoki :/

      Usuń
  4. jak Ci się sprawdza ten szampon gliss kur ? ;)

    zazdroszczę takich zakupów z sh, u mnie niestety trzeba trafić na dobrą dostawę aby coś wpadło mi w oko ;)

    ja niestety do ikei mam kawałek a potrzebuje taką jedną ramkę do zdjęć bo mam już dwie ale brakuje mi trzeciej i o, nie mam kiedy się wybrać :<

    co do zmywacza to tylko używam z rossmana i raczej nie zamienię go na żaden inny ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie polubiłam go, włosy sa po nim jakieś szorstkie, sztywne, dlatego używa go mama :)

      Ja też mam 100 km i bardzo żałuję bo lubię rzeczy z Ikei :)

      Ja używam bez acetonu ale strasznie mnie denerwują bo mozolnie się nim zmywa paznokcie dlatego z rossmana nabyłam taki z acetonem :)

      Usuń
  5. Świetne zakupy! Przede wszystkim wpadły mi w oko zakupy ubraniowe :)
    Maskę Alterry bardzo lubię, świetnie nabłyszcza włosy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przykro mi z powodu psiaka ;(( Jesli chodzi o nowosci to bardzo fajne szczegolnie ciuszki hihi.

    OdpowiedzUsuń
  7. ogromne zakupy:) wracaj do zdrowia ,zawsze jest ryzyko ale czasami warto zaryzykować

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty świetne!!! ale zaszalałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow zakupy udane z tego co widzę :) szpileczki sexi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. loo, świetne zakupy kosmetyczne :D
    z ubrań najbardziej podobają mi się te body garnitur i bluzka z h&m z koronką, cudo :D
    i mam taka sam stolik jak ty, tylko szary :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię takich szpiczastych butów :p Wow! 20 zł za stolik? U mnie nie ma Ikei w pobliżu, wielka szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak 20 zł za biały i czarny stolik, naprawdę śmieszna cena :)

      Usuń
  12. Co do kosmetyków to jestem w szoku ceny kosmetyków Kallos :O
    Tą odżywkę z ISANA w spray miałam i osobiście jej nie polecam mnie nic nie pomogła :(

    Ten stolik ma szokującą cenę!! :D

    Świetne zakupy :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba oplaca :))
    Współczuję psiaka :(
    I tego nerwa tragedia!! Ja bym oskarżyła dentystke, nerwobole, tfu tfu zeby czucie smaku stracic? O mamo :( zeby nie!!

    Stolik mam ;) tzn moj syn ma i krzeselko dla dzieci hehe to jego ;))
    Kupilabym poduszki i kocyk :))

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bym kupiła te szpileczki, są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pokaźne te zakupy! :) Z kosmetycznych podobają mi się lakiery w fajnych, wesołych kolorach oraz jestem ciekawa tuszu do rzęs ;) W końcu chciałabym wybrać się do Ikei by móc kupować tak fajne rzeczy za bezcen :)

    Co do butków- nie lubię tak szpiczastych, więc nawet się nie rozglądałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko piękne:) Świetnego masz bloga:) Uwielbiam go oglądać:)

    Mam tylko takie osobiste pytanie... Skąd bierzesz kasę na te wszystkie kosmetyki i ciuszki?? Od rodziców?? Czy masz jakieś swoje zasoby??bo z tego co pamiętam to nie pracujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)

      Heheh stałe pytanie na większości blogów :D
      Tak rodzice mi dają, na szczęście nie mają z tym problemu :)
      Ale na mniejsze wydatki mam swoje oszczędności :)

      Usuń
    2. To można szaleć jak się ma takich sponsorów:)

      Usuń
    3. Nie nazwałabym ich sponsorami, to dość głupie określenie.
      A zresztą moim zdaniem to chyba normalne ze każdy rodzic pomaga swoim dzieciom...no w sumie nie u każdego normalne :D

      Usuń
  17. tez mam pande ale białą czarna :) spore te zakupy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to świetna! Ja niestety miałam do wyboru tylko różową albo niebieską :)

      Usuń
  18. Faktycznie sporo tego. Lubię tą maskę Alterra a szpilki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo współczuję straty pieska. Często miał takie napady drgawek ? Od jakiegoś czasu mój pies również ma drgawki, szczególnie dwóch łapek.
    +chyba też przyjadę sie do ikei. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz mu się zdarzyło, no i właśnie już nie mógł chodzić na tylne łapy.
      Na Twoim miejscu jak najszybciej bym się wybrała z nim do weterynarza, być może to objawy jakiejś poważnej choroby z której później już nie będziesz mogła go wyciągnąć bo może być za późno.

      Usuń
  20. Jak sprawuje się maseczka do włosów keratin? Ja z Kallosa mam latte i ma cudowny mleczny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Maska do włosów z Alterry jest świetna, miałam już kilka opakowań i nie chcę żadnej innej ;)
    Co do reszty kosmetyków, nie miałam styczności. Zazdroszczę lumpeksowych zdobyczy, u mnie w mieście rzadko można takie fajne rzeczy złowić.
    Szkoda psiaka :( Trzymaj się.
    Pozdrawiam, Angelika.

    OdpowiedzUsuń
  22. ile pięknych ciuszków! ile kosmetyków! mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale ja uwielbiam czytać Twojego bloga :)

    Zapytam, na jaki rozmiar są te bodziaki z H&M wyglądające jak garniturek? Może chcesz je odsprzedać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Body sa na 3-6 miesiecy 68 cm :)
      właśnie zastanawiam się nad sprzedażą ich :)

      Usuń
    2. O, to daj znać jak się zdecydujesz czy chcesz je sprzedać i jeśli tak to za ile :)
      Mój login na Szafie to Smerfeta9

      Usuń
  24. hej! buty fajne, ale czy warte 90 zł? myślę, że warto pojechać do jakiegoś "chińczyka" tam jest wszystko, jeszcze jak mówisz, że nie są wygodne to lepiej jeszcze gdzieś poszukać taniej :-)) a ta biała koszula koronkowa z HM to też z sh?

    OdpowiedzUsuń
  25. mhmmmm ale zakupy:) ciuszki świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  26. super zakupki :)

    usunełas instagrama ?:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie usunełam, tutaj link :)

      http://instagram.com/_czarna

      Usuń
  27. ile dałaś za Jeansy- Zara (sh nowe)? ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. dużo świetnych rzeczy ;)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  29. Dużo rzeczy kupiłaś :) a te buciki prześliczne:) myślę że warto je kupić masz dużo fajnych ciuchów do których możesz je założyć:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zakupy :) Szczególnie zachwyciły mnie te z Ikei ! <3
    Mam te cudeńka do włosów Alterry i szczoteczkę do mycia twarzy i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  31. 20zł za stolik..super cena :d. ohhh i ta doniczka, muszę ją mieć!. akurat te szpilki jakoś mi nie przypadły do gustu, tzn sama bym ich nie ubrała,ale przy dobrym zestawieniu u kogoś na pewno by mi się spodobały ;-) podobają mi się te jeansy,które masz ubrane na zdj ze szpilkami :D a ile kosmetyków .. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts