wtorek, 8 kwietnia 2014

Wycieczka do Warszawy :)


Witam Misiaki :)

Tak wiem że ten post miał się ukazać już bardzo dawno temu, a dokładnie miesiąc temu bo to właśnie wycieczka z 8 marca :D Ale kurcze cały czas miałam do napisania jakiś inny post dlatego ten się tak przesunął :) No nic najważniejsze że się wcale pojawił :D

Niespodziankę tego dnia przygotował dla mnie mój chłopak, nie wiedziałam gdzie jedziemy bo to przecież niespodzianka :) W końcu okazało się że znaleźliśmy się w zoo, w moim ukochanym zoo! :D Ehh mogłabym stamtąd nie wychodzić :D
 Był dość ciepły dzień dlatego było bardzo przyjemnie sobie pochodzić, tym bardziej że ostatnio jak byliśmy to nie wszystkie zwierzęta były na wybiegach bo było zimno, teraz już prawie wszystkie się spacerowały po dworze :)
Kolejną niespodzianką było kino, pojechaliśmy na Robocop! :D Miało być romantycznie ale oczywiście wolałam Robocpa i nie żałuję świetny film :)
Na koniec romantyczny spacer po Warszawskiej starówce, to był świetny dzień, cudownie spędzony czas dzięki mojemu chłopakowi :)

Uwaga bardzo dużo zdjęć! :D 
Miłego oglądania :)

Trzymajcie się cieplutko ;*







Wystrój tego wnętrza niesamowicie mnie rozbawił :D














Tutaj przy małpkach spędziłam najwięcej czasu, mój chłopak mnie nie mógł stamtąd odciągnąć haha :D
Tym bardziej że te małpki to takie słodziaki!
Na tych dwóch zdjęciach uchwyciłam moment gdzie małpy się biją, a za chwilę gdy robiłam im zdjęcie zaczęły się przytulać haha boskie! :D





Juliany! Tyle Julianów! :D
I wszystkie takie słodziaśne :D







Zwiedzając spotkaliśmy takiego turystę spacerującego po zoo :)



Goryl jak zwykle spał, co za leń! :)
W zoo pojawiła się mała małpa, był przesłodka niestety nie udało mi się tego uchwycić na zdjęciach bo matka strasznie z nią szalała :)









W drodze do kina :)





Starówka :)






Ten budynek jest cudowny! Niesamowicie wpadł mi w oko uwielbiam to zdjęcie :)




12 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :)) również uwielbiam zoo i mogłabym z nich nie wychodzić :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Jak ja dawno nie byłam w zoo! Ale chętnie bym się wybrała ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ta niebieska zabka kojarzy mi sie z Pingwinami z Madagaskaru xd
    musze przestac ogladac bajki ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcie ;)
    Kiedy ja byłam zoo ?! Wieki temu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre wystroje rewelacyjne, szczególnie te, bodajże u karaluchów ;p hah Poza tym widzę dużo Julianów i fajnego tygrysa-lenia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tygryski,małpki i lemury ♥ Jeeej ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia!! :)
    dawno nie byłam w zoo :) chyba muszę namówić chłopaka;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie zdjęcia piękni Wy. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam ZOO zawsze staram się być chociaż 2 razy w roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, patrząc na te zdjęcia zatęskniłam za wizytą w zoo. W sumie nie pamiętam kiedy byłam tam ostatni raz, ale na pewno bardzo dawno.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts