poniedziałek, 14 lipca 2014

Neonowa panterka :)



Witajcie  :)

Dziś przygotowałam dla Was post z moją ulubioną bluzeczką motyw panterki w kolorze neonowego różu. Neony to zdecydowanie moje kolory w ostatnim czasie kupiłam kilka takich jaskrawych ciuszków będą one się pokazywać w postach :)
Stylizacja jest z wczoraj tak wybrałam się z moim chłopakiem do kina :)
Mam wolny tydzień dlatego postaram się nadrobić zaległości blogowe i pokażę Wam moje nowości ubraniowe i nie tylko.

Życzę Wam miłego wieczorku buziaki :*




















Bluzka- Zara
Spodnie- Zara
Buty- Pantofelek24
Okulary- George
Torebka- nn 
Zegarek- nn 
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

36 komentarzy:

  1. A pierścionek skąd ? Czyżby zaręczynowy Kochana ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierścionek jest kupiłam sobie kiedyś w sklepie :)
      Nie jest zaręczynowy :)

      Usuń
  2. Piękna bluzeczka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Za ile kupiłaś bluzkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz super! :)
    i to do Ciebie zaglądam najczęściej pomimo tego, że nie komentuję zawsze! Super, że udało Ci się z pracą, pozdrawiam :) i zapraszam do mnie na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow co za kolory!!!

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna jest ta bluzeczka, bardzo Ci pasuje takie kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta bluzeczka ma fajny tył, taki inny ;)
    właśnie zauważyłam że u Ciebie ostatnio sporo neonków ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie Ci w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna bluzka, a w spodniach wyglądasz rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie, bluzeczka ma fajny krój :) Za każdym razem jak widzę Twój post, a śledzę Cię od dawna, zachwycam się Twoimi włosami :D :* Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna !! :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna bluzeczka ;)

    zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oddaj wlosy i bluzke! :) pieknie wygladasz! :) nie myslalas kiedys nad nagraniem jakiegos filmu np z zakupami? :) taka mala odmiana :) czekam na nowe posty zwlaszcza z zakupami i Twoja kolekcja lakierow do paznokci :) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba się do tego nie nadaję zdecydowanie wolę zdjęcia :)

      Usuń
  14. świetnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie zestawy, wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie kupiłaś pierścionek? Jaki lakier masz na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjna ta bluzka sama z checia bym sobie taka kupiła szkoda,że u mnie nie ma Zary

    OdpowiedzUsuń
  18. bosko wygladasz w tej bluzeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ten kolor to Twój idaał:D

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  20. pieknie Ci w neonach zwlaszcza przy twojej opaleniznie. wlosy masz boskie!!!! trenujesz cos bo masz swietna figure?
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne co trenuję to jedzenie haha :D
      Nic nie trenuję nie mam weny :)

      Usuń
  21. ale Ty masz włosy♥ mega!
    bluzeczka śliczna, ostatnio zastanawiałam się nad zakupem podobnej w kolorze białym :)
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. hej ;) Oglądam Twój blog bardzo mi się podoba :) Bardzo jestem ciekawa Twoich wymiarów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny tył ma ta bluzeczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna stylizacja, piękny pierśconek, wspaniały lakier.


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts