środa, 16 lipca 2014

Sportowa sukienka :)



Witam Was! :)

Kochani dzisiejsza stylizacja to sportowa elegancja połączenie sportowej sukienki z elegancką torbą i wygodnymi sandałkami :)
Sukienka jest idealna na letnie gorące dni ponieważ jest przewiewna z lekkiego miękkiego materiału.
Do tego shopperbag i stylizacja gotowa prosta a zarazem wygodna i elegancka :)
Sandałki które mam na sobie są do sprzedania, kupiłam ale niestety są na mnie za małe noszę rozmiar 37 ale rozmiar zdecydowanie 36 zainteresowanych zapraszam na maila :)

Post miał dziś dziś wcale nie pojawić ale jutro prawdopodobnie jadę na cały dzień na basen także nie miałabym nawet kiedy :)
Miłego oglądania buziaki :* 















Sukienka- Reserved 
Buty- nn (na sprzedanie) 
Torebka- nn 
Bransoletki- Galrach
sportowa sukienka

41 komentarzy:

  1. W jakiej cenie była ta sukienka ?:) Jest boska !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 39,99 zł :)
      w sumie na stronie pisze że to bluzka ale dla mnie to w żaden sposób bluzka tylko sukienka :D

      tutaj masz link :
      http://www.reserved.com/pl/pl/woman/oldseason-1/clothes/blouses/kj109-90m/asymmetric-blouse

      Usuń
  2. Jak zawsze bardzo ładnie :) Co to za lakier? Fajny ma kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda na Tobie ta sukienko-bluzka :) mam taką samą ale niestety jestem za długa na założenie tego jako sukienki.. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna na wakacyjne wojaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie sportowe stroje

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zawsze wyglądasz olśniewająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie :)
    http://gabu-u.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna sukienka- tunika, mam bardzo podobną torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. super tunika :) ale zalozylabym ja na plaże :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna ta sukienka i jaka tania :) Kiedyś w Re podobała mi się podobna ale czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki masz rozmiar? jaki masz kolor lakieru?

    OdpowiedzUsuń
  12. Chodzi za mną taka sukienka :P Super w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zwykle piekna i szykowna! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne te sandałki! Uwielbiam Twoje stylizacje, dużo inspiracji dzięki !! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. pieknie kochana wyglądasz zresztą jak zawsze ;)
    uwielbiam Cię :*
    mam pytanko co robisz że jesteś taka opalona? samoopalacz jeżeli tak to jaki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będzie post o kosmetykach które używam :)
      mam taką karnację że się opalam bardzo szybko :)

      Usuń
  16. Fantastyczna ta bluzka - sukienka :) wydaję się być taka "OPALIZUJĄCA" co nie ?
    świetne masz nogi - ubóstwiam !
    zobaczę bluzke w reserved może i ja sobie sprawie? ;)

    kiss

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie sukienki!!

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś prześliczna, nawet w worku wyglądałabyś pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne włosy i zgrabne nogi !!! łał !!! świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej :) Mogłabyś napisać swoje wymiary bo podoba mi się ta sukienka ale nie wiem czy będzie dobrze leżeć :) Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam się czym zmierzyć bo zgubiłam miarkę i nie mogę znaleźć :D

      Usuń
    2. Szkoda ale napisz chociaż jaki masz rozmiar tej sukienki ?:)

      Usuń
  21. Ile kosztuje ta sukienka??

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna jest ta sukienko-bluzka ;)

    obserwujemyy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super sukienka i sandałki :) Zerknij do mnie http://jussttine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. luzno i wygodnie a zarazem bardzo ladnie..

    masz cudne wlosy:)!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny zestaw :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne stylizacje !
    Ale ja czekam na Twoje " lumpeksowe łowy ". Kiedy taki post znów znajdzie się na Twoim blogu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna tunika ! ;)))
    Buty są śliczne:)))

    http://fashion-styleeee.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  28. ach ale jestes opalona!:)
    ja tez chce!:)
    idealna kiecka na lato:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts