środa, 2 grudnia 2015

Red dress



Witajcie 

Jest już dość późno ale ze względu na moje ostatnie problemy z zasypianiem postanowiłam wpaść i wrzucić Wam kolejną stylizację :)
Na blogu dalsza część stylizacji na Boże Narodzenie, tym razem czerwony, kolor typowo świąteczny jak sama sukienka, według mnie jest naprawdę przepiękna, każda z Nas może poczuć się w niej bardzo kobieco ! 
A jak Wam podoba się sukienka? :)

Przy okazji zapraszam Was na wywiad ze mną który pojawił się w internecie >>>KLIK<<< 
Dla mnie to mój mały sukces, dlatego też dziękuję ślicznie za taka propozycję.
Czekam też na Wasze opinię co do wywiadu :)

Buziaki :*










Sukienka- Shein
Buty- Mohito
Pasek- Next 

19 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka, i jej odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne buty !
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczo wyglądasz zapraszam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka bardzo ładna ale góra dziwnie się uklada

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie widziałam tak pięknej sukienki

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, nic dodać, nic ująć <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna ta sukienka. :) I pasek bardzo mi się spodobał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz :) cudna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  9. piekna sukienka, bardzo swiateczna. Zreszta nie wazne co zalozysz i tak wygladasz pieknie! Bardzo fajny wywiad, nie wiedzialam ze nazwyaja cie Krolowa Okazji:) mam ten sam przepis na pozytywne myslenie.
    pozdrawiam buzka.
    buzka
    AGA

    OdpowiedzUsuń
  10. Zniewalająco Kochana, pasuje Ci czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna jest ta sukienka a w wywiadzie wypadłaś świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a co do wywiadu to świetny jest, przeczytałam :-) mamy ze sobą trochę wspólnego, ja też kocham promocje! Nie mogę patrzeć jak moje znajome kupują ciuch za 100 zł a ja za kilka miesięcy kupie ten sam za nawet 70 procent taniej!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts